Повернення або обмін товарів регламентується Законом України "Про захист прав споживача"
Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів після доставлення Вашого замовлення.
Якщо був придбаний товар, який не підійшов за розміром, фасоном, забарвленням або характеристиками, Ви маєте право звернутися в інтернет-магазин apriori-coffee.com.ua протягом 14 (чотирнадцяти) днів, починаючи з наступного дня після доставлення замовлення і вимагати на законних правах обміну товару або повернення витраченої суми, якщо немає аналогічного відповідного товару і немає інших альтернатив для обміну.
При цьому, є кілька вимог:
-
товарний вид і пакування продукту не були пошкоджені, всі бирки і ярлики на місці;
-
товар, не був у вживанні: відсутні сліди використання, подряпини, сколи, потертості та т.п.;
-
замовлений Вами товар підлягає поверненню та обміну;
-
товар складений в пакування таким же чином, як і при отриманні;
Які товари я не зможу повернути/обміняти?
-
якщо використовувалися нештатні режими або параметри роботи устаткування або його компонентів (частот, напруги та ін.)
-
дефекти викликані використанням витратних матеріалів, що не відповідають вимогам експлуатації;
-
виникло пошкодження, викликані попаданням усередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин або комах;
-
виріб має виражені механічні та/або електричні пошкодження, отримані в результаті яких-небудь дій покупця або третіх осіб;
-
обладнання пошкоджено внаслідок природних стихій, пожеж, повеней, землетрусів, побутових та інших факторів ситуацій, що не залежать від продавця;
-
вироби зазнали ремонту не уповноваженими особами з порушенням вимог виробника і норм техніки безпеки;
Згідно з постановою Кабінету міністрів №172 від 19 березня 1994 р. про реалізацію окремих положень закону України "Про захист прав споживачів" не підлягають поверненню:
-
продовольчі товари
-
товари медичного призначення: лікарські препарати та прилади для лікування тварин, медичний одяг, попони, бандажі та т.п.
-
предмети гігієни,
-
м'які або надувні іграшки,
-
парфумерно-косметичні товари в аерозольному пакуванні,
-
рушники, покривала, лежаки
Продовольчі товари
До продовольчих товарів відносяться всі товари, які може застосувати в їжу людина.
Харчові продукти не можуть бути повернуті або поміняні на інший продукт, якщо вони просто Вас не влаштували як покупця, або Ви передумали брати саме цей продукт після зробленої покупки.
Продовольчі товари можуть бути повернені або обміняні, якщо Ви виявили в них суттєві недоліки та порушення норм та вимог закону. Наприклад, якщо у продукту виявився минулий термін придатності, якщо на пакуванні немає переліку обов'язкових відомостей, які повинні бути вказані на харчових продуктах: маркування, дата виготовлення та термін придатності, склад продукту мовою споживача, калорійність, енергетична цінність, вміст жирів, білків і вуглеводів, відомості про виготовлювача із зазначенням назви, місця та юридичної адреси, відомості про представника, який уповноважений продавати цей продукт, маса та об'єм продукту.
З повним переліком таких товарів Ви можете ознайомитися, перейшовши за посиланням.
Повернути ці товари можна тільки з причини виявлення браку або невідповідності замовлення.
Бракований товар або товар неналежної якості
Якщо ви отримали товар неналежної якості, напишіть на пошту fitnexsport@gmail.com лист з темою "Обмін та повернення", номер замовлення, номер телефону для зворотного зв'язку (якщо воно відрізняється від зазначеного в замовленні), фото і детальним описом ситуації.
Як оформити повернення/обмін?
Ви можете написати нам листа на пошту coffeeapriori@gmail.com з темою "Обмін та повернення", номер замовлення, номер телефону для зворотного зв'язку (якщо воно відрізняється від зазначеного в замовленні), фото і детальним описом ситуації.
Ми зв'яжемося з Вами протягом доби з моменту отримання звернення.
Звернутися до оператора телефоном:
протягом години після отримання заяви (у робочий час понеділок-п’ятниця з 10-00 до 19-00, субота з 12-00 до 18-00, неділя вихідний), ми зв'яжемося з Вами за вказаним в замовленні номером телефону.
Способи повернення/обміну
-
Доставити товар самостійно за адресою: Київ, 02000, проспект Павла Тичини, 1в, з понеділка по п'ятницю з 10-00 до 19-00, субота з 12-00 до 18-00.
-
Під час доставлення вашого наступного замовлення, якщо такий буде зроблений вами.
-
Кур'єр apriori-coffee.com.ua (для замовлень по Києву).
-
Транспортною компанією, якою було доставлене ваше замовлення у ваше місто.
Зверніть увагу: повернення або обмін товару здійснюється тільки після попереднього узгодження з нашим менеджером.
Якщо повернення або обмін відбувається через неналежну якість або невідповідність замовлення, повернення або обмін здійснюється коштом apriori-coffee.com.ua.
Уразі якщо повернення або обмін товару відбувається не з вини apriori-coffee.com.ua - транспортні послуги будуть платними та будуть розраховуватись за тарифами перевізника.
Способи відшкодування грошових коштів
-
готівкою
-
банківська карта з якої проводилась онлайн оплата замовлення
Зверніть увагу: зробити повернення коштів чи обмін товару ми зможемо протягом 1-2 робочих днів з моменту отримання товару до нас на склад для оцінки його товарного виду.
Просимо Вас, знайдіть пару хвилин і під час доставлення перевірте своє замовлення.
Також, Ви можете під час доставлення відмовитися від покупки товарів, які з якоїсь причини Вас не влаштували (для доставлення по Києву кур'єрами інтернет-магазину apriori-coffee.com.ua).
Зверніть увагу, що всі посилки, які відправляються транспортними компаніями застраховані.
При отриманні посилки необхідно перевірити цілісність її пакування та відсутність механічних пошкоджень.
У будь-якому випадку, кожне звернення з питання обміну або повернення розглядається індивідуально.
Ми завжди намагаємося знайти розв'язання питання, яке буде вигідно обом сторонам.